|
|
|
|
|
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima: |
|
|
|
Ustav, Muzej, Reljef, Oceani, Demos, Polja u kršu, Salinitet, Pokrštavanje, Republika, Povijest, Romantizam, Kralj, Legija, Republikanizam, Egejske civilizacije, Župan, županije, Plemić, Tlak zraka, Romanizacija, Civilizacija, Krški reljef, Unitarijanizam, Filipike, Obitelj, Benediktinci, Temperatura, Crta (lenta) vremena, Jugendstil ili (Art Nouveau, Secesija, Art deco), Krapinski pračovjek, Drugi svjetski rat, Socijalizam, Eolski reljef, Riječni (fluvijalni) reljef, Jugo, Atmosfera (zračni omotač), Meridijani i paralele, Personalna unija, Kolonizacija, Klif, Arapska kultura,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Životinje i biljke |
|
Cilj: Djeca će moći navesti značajke životinja i biljaka.
Priprema: Trebat će vam primjerci biljaka i životinja.
Aktivnost:
1. Pogledajte i, ako je moguće, dotaknite primjerke životinja i biljaka:
Životinje: mačke, psi, mravi, gušteri, ribe, ptice, leptiri, miševi.
Biljke: trava, borovi, naranča, kupus, korov.
2. Recite naziv svake biljke i životinje te gdje se mogu naći.
Po čemu se razlikuju od biljaka i životinja koje ste vidjeli u razredu?
Životinje se mogu kretati, biljke se ne mogu kretati, ali vjetar ili voda mogu prenositi sjemenke.
Životinje mogu biti raznih boja. Listovi biljaka uglavnom su zeleni.
Životinje lijegu jaja ili imaju mlade, biljke stvaraju sjemenke.
Životinje jedu biljke i druge životinje. Biljke stvaraju svoju hranu iz zraka, tla i sunca.
Životinje imaju glavu, tijelo i noge; biljke imaju korijenje, stabljiku i listove.
Dodatna aktivnost:
Igrajte se životinja i biljaka. Rasporedite učenike u parove. Pokažite na jedno dijete i kažite „životinja”. To dijete treba reći nešto o životinjama, npr. „mogu se kretati”. Drugo dijete iz para treba reći u čemu se razlikuju od biljaka, npr. „ne mogu se kretati”.
Kada razred odvedete na šetnju u prirodu, koliko vrsta biljaka i životinja vidite? Upamtite da neke gubaste izrasline, npr. gljive, otrovne gljive, gljive izrasle na mrtvom drveću, nisu niti biljke niti životinje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|