|
|
|
|
|
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima: |
|
|
|
Holokaust, Arhiva, Kora, Legenda, Oblik zemlje, Planeti, Glagoljaštvo, Ustav, Mezopotamija, Sila teža, Ljudska prava, Reljef, Bratovštine, Proročište, Eolski reljef, Računalo, Crta (lenta) vremena, Križarski ratovi, Pučki tribuni, Zakonik, Republika, Atmosfera (zračni omotač), Islam, Heleni (Grci), Ledenjački reljef, Feudalizam, Predromanika, Kompas, Povijest, Aerobni organizmi, Romantizam, Gotika, Metalno doba, Termometar, Ban, Pad zapadnog rimskog carstva, Škrapa, Rimski gradovi, Kralj, Globus,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Igra slušanja zvukova |
|
Cilj: Djeca će moći prepoznati i opisati zvukove.
Priprema: Trebaju vam neki predmeti koji zvuče različito kada ih udarimo, npr. čaša, žlica, zvono, bubanj. Također, uzmite dvije boce. Jedna boca treba biti ispunjena vodom.
Oblik rada: Cijeli razred, potom skupine po četiri učenika
Aktivnost:
Igra slušanja zvukova
1. Uho se sastoji od dva dijela, vanjskog i unutarnjeg uha.
2. Dodirnite vanjski dio svog uha. Možete li micati ušima? Da, kada podižete obrve. Mogu li životinje micati ušima? Mogu, mačke i psi mogu micati ušima.
3. Unutarnje uho sadrži maleni dio kože koji se zove bubnjić. Zatvorite usta, začepite nos, zatim pokušajte ispuhati nos. Neobičan osjećaj dolazi od bubnjića. U uši nikada nemojte stavljati štapiće ili olovke jer mogu oštetiti bubnjić.
4. Lupnite o stol, a zatim stalno lupkajte i pritisnite uho o stol. Što čujete?Zvuk je glasniji kada je uho na stolu.
Lupnite stražnji dio ruke. Pritisnite ruku o jedno uho i ponovo lupnite. Što ste čuli? Zvuk je glasniji kada vam je ruka pritisnuta na uho.
Lupnite praznu bocu, lupkajte i dalje te ulijte vodu. Što čujete? Zvuk je bio visok, ali postaje niži kada u bocu dodajete više vode.
5. Igra slušanja zvukova
Lupnite različite predmete žlicom i slušajte te zvukove. Okrenite se tako da ne vidite po čemu se lupka. Ponovo lupkajte različite predmete. Možete li se sjetiti zvuka? Možete li bez gledanja reći po čemu se lupkalo?
Dodatna aktivnost:
1. Preklopite uši da budu najmanja što mogu.
2. Nacrtajte uši neka dva djeteta. Jesu li istoga oblika?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|