Cilj: Djeca će moći prepoznati različite životinje
Priprema: Trebat će vam slike i po jedan primjerak ovih stvorenja za svaku skupinu:
a) koralj, meduza, spužva [mješinci];
b) crv, crv plošnjak, trakavica [plošnjaci];
c) glista, pijavica, morske gliste [kolutićavci];
d) puž, puž balavac, školjka, kamenica, hobotnica [mekušci];
e) morska zvijezda, morski konjić, morski krastavac [bodljikaši];
f) komarac, leptir, žohar, pauk, stonoga, rak, kozica (mala vrsta škampa) [člankonošci];
g) riba, morski pas, raža [hrskavičavci];
h) žaba, žaba krastača, daždevnjak [vodozemci];
i) gušter, zmija, kornjača [gmazovi];
j) papiga, noj, kivi, vrabac, golub [ptice];
k) pas, mačka, miš, štakor, leteća lisica, šišmiš, dupin, kit [sisavci].
Aktivnost:
1. Pokažite slike životinja. Znate li neke druge životinje?
2. Možete li opisati druge vrste životinja?
3. a) Živi u moru, maleno je, može imati čvrsti oklop, može ubosti;
b) Živi u zemlji ili u vama, vrlo plosnato i malo;
c) Živi u zemlji ili lokvi preostaloj nakon povlačenja plime, tijelo podijeljeno u kolutove;
d) Ima oklop, sluzave noge, izbočene oči;
e) Živi u oceanu, tijelo podijeljeno u pet krakova, tvrda površina tijela;
f) Živi na kopnu, ima noge iz više članaka, tvrdu površinu tijela, neki mogu letjeti;
g) Živi u moru ili u rijeci, ima ljuske ili tvrdu površinu tijela;
h) Ima mekanu površinu tijela, može plivati i skakati, liježe jajašca u slatkovodnom okruženju; i) Ima noge i ljuske, suhu kožu, liježe jajašca na tlu;
j) Ima perje i ljuskave noge, može letjeti, liježe jaja u gnijezdu;
k) Ima dlaku, mekanu kožu, četiri noge, toplo tijelo].
Dodatna aktivnost:
Načinite zidni prikaz različith životinja.
1) Povedite djecu u šetnju prirodom. Koliko ste različitih životinja pronašli? |