|
|
|
|
|
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima: |
|
|
|
Romantizam, Oceani, Egejske civilizacije, Koncentracijski logor, Jugendstil ili (Art Nouveau, Secesija, Art deco), Bizant, Kora, Grčki gradovi, Mitologija, Sumračnica, Vrijeme, Pokrštavanje, Moneri, Romanizacija, Zakonik, Povijesni izvori, Ban, Polja u kršu, Krški reljef, Piramide, Datumska granica, Gotika, Drugi svjetski rat, Legija, Crta (lenta) vremena, Eolski reljef, Prozirnost, Stanica, Klasicizam, Klif, Rimsko carstvo, Jezgra, Barbari, Sparta, Kršćanstvo, Pad zapadnog rimskog carstva, Temperatura, Jame, Plemić, Župan, županije,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Igra s vrećicom za opipavanje |
|
Cilj: Djeca će moći opipati i prepoznati predmete korištenjem osjeta dodira.
Priprema: Treba vam plastična vrećica za svaku skupinu i mali predmeti poput školjaka, šibica, čepova za boce, oraha itd. Metnite ih u vrećice tako da se predmeti ne vide.
Oblik rada: Skupine po četiri učenika
Aktivnost:
- Ovo nije igra pogađanja: morate (a) opisati osjet pod prstima, npr. „mekano je”, „okruglo je”, (b) zatim trebaju reći što misle o kojem se predmetu radi, npr. „to je čep boce”.
- Stavite ruku u vrećicu za opipavanje i opipajte neki predmet. Opišite ga razredu. Što misle o kojem se predmetu radi? Izvucite ruku.
- Neka se djeca izmjenjuju u stavljanju ruke u vrećicu, opišu osjet pod prstima jednog od predmeta, zatim kažu što misle koji je to predmet, potom predmet izvade i pokažu ga drugoj djeci.
- Kada svi predmeti budu izvađeni, metnite ih opet unutra i ponovite igru.
Dodatna aktivnost: Skupine po četiri učenika. Uzmite parove manjih predmeta, npr. dvije olovke, dvije pikule itd. Po jedan član para metnite u vrećicu za opipavanje, a drugu na pod. Vrećicu dajte jednom djetetu, zamolite to dijete da ne gledajući predmete na podu, opišu neki predmet iz vrećice, a drugo dijete treba podignuti taj predmet iz hrpe na podu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|