|
|
|
|
|
Upišite pojam ili ga odaberite među tagovima: |
|
|
|
Atena, Faraon, Legija, Aerobni organizmi, Feudalna davanja, Pokrštavanje, Oblik zemlje, Barbari, Padaline, Kameno doba, Špilja, Ekvator, Koncentracijski logor, Termometar, Senior, vazal, Močvare, Inkvizicija, Islam, Povijesni izvori, Kora, Suverenitet, Reljef, Moneri, Civilizacija, Egejske civilizacije, Prosvjetiteljstvo, Heleni (Grci), Tlak zraka, Sparta, Provincija, Apostoli, Zvijezde, Crta (lenta) vremena, Genocid, Salinitet, Polja u kršu, Sumračnica, Povijest, Delta, Meridijani i paralele,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evo nas! Upoznajmo se. |
|
Djecu sam uvijek dočekivala na vratima. Uz dobar početak nove školske godine ide i srdačna dobrodošlica. Kada bi djeca odabrala svoje stolove i sjela na svoja mjesta rekla bih im da ću prilikom upoznavanja prozvati njihova imena i postaviti im neko pitanje. Nakon što bi odgovorili na moje pitanje, mogli su meni postaviti neko pitanje. Mogli su me pitati bilo što – o meni, novom razredu, gradivu kojeg ćemo obrađivati itd. Ta je tehnika vrlo učinkovita pri međusobnom upoznavanju, a stvara i opušenu atmosferu u razredu. Neka od pitanja koja sam im postavljala bila su:
- Kojih se igara voliš igrati, koje igre/sportove?
- Imaš li braće ili sestara? Kućnih ljubimaca?
- Koja ti je najdraža knjiga ako je imaš, ili pisac, ili školski predmet?
- Što najviše voliš jesti? Najdraži laki obrok?
- Jesi li ikada bio/bila u nekoj drugom kraju domovine? Drugoj zemlji?
- Imaš li kakav hobi, npr. skupljanje nekih sitnica, itd.?
- U što si se prerušio/la u vrijeme maskembala prošle godine?
Ako mislite da bi to moglo potrajati, u pravu ste, ali će vam i omogućiti da svoje učenike bolje upoznate, što će se tijekom godine pokazati korisnim. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|