Globalizacija medija |
Jedino Terminator može sve riješiti UNESCO izvještava da Terminator izgleda predstavlja osobine za koje djeca smatraju da su neophodne kako bi se nosili s teškim situacijama. Zabrinutost glede nasilja u medijima raste kako televizija i filmovi stječu globalnu publiku. Kada je UNESCO proveo ispitivanje nad djecom iz 23 zemlje iz cijelog svijeta, 1998. godine, došli su do saznanja da 91 posto djece ima televizor kod kuće – i to ne samo u Sjedinjenim državama, Kanadi i Europi, već i u arapskim zemljama, Latinskoj Americi, Aziji i Africi. Više od polovine (51 posto) dječaka koji žive u ratnim područjima odabiru junake akcijskih filmova i serija kao idole i uzore, prije svih drugih likova; a zapanjujućih 88 posto ispitane djece znalo je identificirati lik Arnold Schwarzenegger-a u filmu Terminator. U prosjeku, djeca u 23 zemlje u kojima je provedeno istraživanje, gledaju televiziju tri sata svakoga dana, i provode više od 50% više vremena u gledanju malog ekrana, nego što provedu na bilo koju drugu aktivnost. |
Medioteka - Udruga za promicanje medijske kulture djece i mladih // www.medioteka.hr // info@medioteka.hr |